Cum se face livrarea
Costul livrării este inclus în pachet în București, Ilfov și împrejurimi.
Pentru sistemele de securitate, livrarea se face la domiciliul clientului din București, Ilfov sau împrejurimi, odată cu instalarea.
Costul livrării este suportat de către client pentru echipamentele și dispozitivele vândute individual și se poate realiza oriunde în țară, prin curier rapid.
Se va comunica, în prealabil, prețul livrării, telefonic si prin intermediul contractului pe care îl vom semna.
Pentru contractele de mentenanță, pe întreaga durata de funcționare a sistemului, ne ocupăm de monitorizarea acestuia și suntem gata să intervenim asupra oricărei probleme de funcționare.
Cum se face instalarea si care sunt costurile?
Costul instalării este inclus în pachet în București, Ilfov și împrejurimi.
O echipă Security Telecom va veni la dumneavoastră pentru constatare și montaj.
Canalul și cablul necesar legăturilor nu sunt incluse în costuri dacă nu sunt menționate în pachet și doar în limitele menționate.
La cererea clienților, se poate realiza deplasarea și pe distanțe mai lungi, în România, după o discuție în prealabil.
Costurile instalării și livrării în alte zone din țară sunt calculate separat și doar cu contact prealabil.
Pot apărea costuri suplimentare dacă clientul dorește o instalare personalizată sau dacă locația are un anumit specific, cum ar fi o dimensiune considerabilă a construcției sau un necesar suplimentar de tehnicieni față de un montaj standard. Acestea vor fi calculate la solicitarea ofertei cu condiția ca și clientul să stabilească împreună cu echipa Security Telecom, în prealabil, detaliile locației.
Costurile pentru serviciile de mententanta for fi comunicate în prealabil semnării contractului de colaborare dintre Security Telecom si client.
Cum se face plata?
Tranzacționăm în numerar, transfer bancar si online cu cardul.
Care sunt condițiile de retur?
I. Categoriile de produse care pot fi returnate sunt urmatoarele:
1. Produse care nu corespund specificatiilor tehnice afisate pe site;
2. Produse livrate gresit;
3. Produse pe care, din diverse motive, cumparatorul le returneaza;
4. Produse facturate eronat de catre furnizor;
5. Produse/colete cu deteriori severe.
II. Categoriile de produse care nu pot fi returnate sunt urmatoarele:
1. Produse care nu se afla in ambalajul original intact sau fara accesoriile originale care au insotit produsul;
2. Produse care nu se afla in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalaj original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit) ; SECURITY & TELECOM SYSTEMS SRL considera returul ne-valid si va fi indreptatit sa refuze restituirea contravalorii;
3. Produse care nu sunt returnate in maxim 30 zile lucratoare de la primire;
4. Produsele personalizate.
Legislatia in domeniu face referire la faptul ca doar persoanele fizice beneficiaza de conditiile de returnare a produselor. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul să denunte unilateral contractul, legislatia referindu-se doar la persoanele fizice.
1. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va realiza in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului, in acest cost intrand doar valoarea produselor, nu si transportul aferent comenzii.
2. In cazul in care nu sunt respectate conditiile de retur, banii nu se pot returna. Va reamintim ca trebuiesc respectate toate conditiile cu care dumneavoastra ati fost de acord in momentul in care ati acceptat precizarile din Termeni si Conditii si ati finalizat comanda.
3. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre Client, nu se ramburseaza.
4. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).